torstai 19. toukokuuta 2011

Kamee korua ym. pientä ostosta...



Löysin kirpputorilta tämän kamee-korun. Ei varmaankaan ole kovin arvokas, ei ainakaan simpukankuoresta tehty,mutta kaunis. Hauskinta tässä korussa on se,että minulle tuli mieleeni ihana "ensi-ihastus " muisto. 9- vuotiaana "seurustelin", tai miksi sitä nyt ala-asteella voisi kutsua, oltiin yhdessä erään pojan kanssa. Löysin korulaatikon kätköistä medaljongin jossa löytyi tämän pojan kuva. Niin hellyyttävää että sellainen on säilynyt minulla tähänpäivään.
Tuskimpa nyt kuitenkaan mieheni kuvaa laitan tämän sisään! :D
Emaloitu vyönsolki lähti mukaani 3-eurolla, ja oikeastaan ajattelin avokkiani sitä ostaessani.
Mieheke sitten omiki sen heti nähtyään.




Ja vielä yhtenä aurinkoisena päivänä viimeviikolla.
Tilasin Olivia Rougelta -20% alennuksella polkadot täyskellohameen,ihan kuin näitä mustia hameita valkoisilla palloilla ei muka olisi, mutta ei täyskelloa.
Intouduin ostamaan myös mustan neulepaidan höystettynä somalla rusetilla.
Musta on aina hyvä väri, tai eihän se oikeastaan edes ole väri, mutta sanotaan että helppo päällepantava. Asukuva on kyllä mitäänsanomaton, alunperin olin liikkellä pienillä punaisilla piristeillä, punaisilla kengillä ja laukulla, mutta lasten kanssa pihalla ollessa oli pakko vaihtaa huonompaa kenkäparia jalkaan.
Hopeapeilin blogissa oli hyvin sanottuna,että elettäisi hetkessä, eikä oltaisi valmiina raportoimaan internetin ihmeelliseen maailmaan. Näinhän se menee, että ei sitä kerkeä, eikä muista kuvata juuri niinä hetkinä kun olisi jotain näytettävää!

5 kommenttia:

  1. Mina olen sita mielta, etta musta kylla on vari - ja parhaimmasta paasta. Tyylikas asu kertakaikkisesti. Itsella on kans noitten asukuvausten kanssa niin ja nain. Useimmin niissa ei ole paljo kuvattavaa kun arkipaivat menee rennoissa kuteissa leikkipuistossa. Sinne ei juuri korkkareissa menna :)

    VastaaPoista
  2. Ja mä niiiiiin luin että kaamee koru, ja olin tulossa kommentoimaan että kaunishan tuo on... Hölömö minä! :)

    VastaaPoista
  3. Hyviä löytöjä! Makee on myös tuo vyönsolki :)

    VastaaPoista
  4. Mr. Munster: Niin, kyllä musta on väri. Meille vaan aikanaan amiksessa taottiin päähän että musta ei ole väri! :D
    No ei ole kyllä leikkipuistoihin korkeissa koroissa asiaa,seuraavana hankintana olisikin muutamat mukavat balleriinat. Lenkkareita, ym. converseja jne. olen niin huono käyttämään.

    Haltiakummi: Hiih xD

    Miss Tallulah: Thanks!

    VastaaPoista